.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فعاليت 10 شركت توليد فيلم‌هاي غيرسينمايي در مازندران
فعاليت 10 شركت توليد فيلم‌هاي غيرسينمايي در مازندران

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران از فعاليت 10 شركت توليد فيلم‌هاي غيرسينمايي در استان خبر داد و گفت: دو شركت نيز مراحل ثبت خود را مي‌گذرانند.

حجت‌الاسلام عباسعلي ابراهيمي ظهر امروز در جمع خبرنگاران با پاسداشت هفته دفاع مقدس و بازگشايي دانشگاه‌ها و مدارس بيان داشت: كشور ما با جانفشاني‌هاي ايثارگران حفظ شد و بايد تلاش كنيم تا با حمايت دانش‌آموزان و دانشجويان به سرمنزل مقصود برسد.
وي با اعلام اينكه مسئول كميته فرهنگي دفاع مقدس بر عهده اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان است، بيان داشت: 26 دستگاه اجرايي مازندران با يك كميته همكاري مي‌كند.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران با تأكيد بر اينكه تبيين فرهنگ حجاب و عفاف برعهده دستگاه‌هاي فرهنگي استان به ويژه فرهنگ و ارشاد اسلامي است، يادآور شد: تمام ادارات بايد تلاش كنند كه ارزش و هويت زنان حفظ شود.
ابراهيمي با اعلام اينكه به همين منظور اتاق كار خانم‌ها و آقايان در ارشاد اسلامي مازندران جدا شده است،‌ تصريح كرد: تبيين فرهنگ حجاب و عفاف وظيفه همه است.
وي با تأكيد بر اينكه حجاب فقط چادر نيست افزود: پرداختن به امور حجاب و عفاف به تلاش تمام دستگاه‌هاي فرهنگي استان نياز دارد.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران از تدوين كتاب جامع ارشاد استان خبر داد و افزود: برنامه پنج‌ساله ارشاد مازندران همراه با نيازمنديهاي اعتباري آن تنظيم شده است.
اين مقام فرهنگي مازندران از فعاليت 76 نشريه روزنامه، هفته‌نامه و ماهنامه در مازندران خبر داد و اظهار داشت: تاكنون 122خبرنگار مازندراني نيز بيمه شده‌اند.
وي با اعلام اينكه 107 خبرنگار و خانواده‌هايشان از مزاياي بيمه تكميلي استفاده مي‌كنند تصريح كرد: 72 خبرنگار فاقد مسكن نيز به سازمان مسكن و شهرسازي مازندران معرفي شده‌اند.
وي با تأكيد بر اينكه رويكرد دولت احمدي‌نژاد توجه به مسائل فرهنگي است يادآور شد: اصولاً كار فرهنگي دير جواب مي‌دهد.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران از تكميل بانك اطلاعاتي روزنامه‌نگاران استان خبر داد و از برگزاري نمايشگاه مطبوعات با همكاري خانه مطبوعات به عنوان يكي از اقدامات فرهنگي اين نهاد ياد كرد.
وي با اشاره به اينكه خبرنگار و روحاني جايگاه خاص خود را دارد، اضافه كرد: پرستيژ خبرنگاران بايد حفظ شود.
ابراهيمي از فعاليت 521 فروشگاه عرضه محصولات فرهنگي در مازندران خبر داد و خاطر نشان كرد: 32 مركز بازي‌هاي رايانه‌اي استان نيز مجوز فعاليت گرفتند.
وي افزود: تاكنون 10 شركت توليد فيلم‌هاي غير سينمايي در مازندران تشكيل شده است و دو شركت نيز مراحل ثبت خود را مي‌گذرانند.
اين مسئول از فعاليت 213 كانون آگهي‌هاي تبليغاتي در استان خبر داد و اظهار داشت: در شش ماهه نخست امسال 15 هزار تأييديه تحصيلي براي حمايت كارآموزان صادر شده است.
وي از ميزباني مازندران براي جشنواره منطقه‌اي كاتي خبر داد و افزود: اين جشنواره با رويكرد مهارت‌آموزي در شاخه كار و دانش برگزار مي‌شود.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران از فعاليت 11 سينما در استان در شهرهاي تنكابن، چالوس، آمل، بابل، بابلسر، ساري، بهشهر و رامسر خبر داد و اظهار داشت: در سفر سوم دولت به مازندران ساخت شهرك سينمايي در دستور كار مسئولان فرهنگي مازندران قرار گرفت.
وي با اعلام اينكه در شش ماهه نخست امسال 26 فيلم كوتاه در مازندران توليد شد‌، بيان داشت: مجوز صدور شش فيلم‌نامه نيز صادر شده است.
ابراهيمي با تأكيد بر اينكه فيلم‌نامه‌نويسان و توليد‌كنندگان فيلم كوتاه بايد حمايت شوند از برنامه‌ريزي براي راه‌اندازي صندوق حمايت از فيلم‌سازان خبر داد.
وي با اشاره به اينكه تاكنون 11 آموزشگاه سينمايي در مازندران مجوز فعاليت گرفتند گفت: 198 آموزشگاه آزاد هنري در مازندران فعاليت مي‌كند.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران با اظهار اين نكته كه در استان 33 مؤسسه قرآني داريم تصريح كرد: در آينده نزديك اتحاديه علوم قرآني در مازندران تشكيل مي‌شود.
وي اضافه كرد: 150 فعال قرآني مازندران تاكنون بيمه شده‌اند.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران از فعاليت 27 انجمن ادبي در استان خبر داد و اظهار داشت: در شش ماهه نخست امسال 162 همايش و عصر شعر استان برگزار شده است.
وي اعلام كرد: در شش ماهه دوم امسال مازندران ميزبان همايش بين‌المللي طالب آملي، نيما يوشيج و سلمان هراتي و اميرپازواري است.
ادامه دارد...


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.